Five Card Story: Deutschkurs-batoul

stories: prev | random | next

a Five Card Flickr story by haha created Sep 22 2011, 02:53:25 pm. Create a new one!


flickr photo credits: (1) cogdogblog (2) bionicteaching (3) bionicteaching (4) dwtno (5) hummingcrow


about this story

Wir sind nach China gefahren. In Bejing, das wetter war wunderbar. Die Sonne schneit, sind die Vögel gesungen.Es was sehr heiss denn es was 40 Grad. Wir sind mit dem Auto zu das Tempel gegangen. Die männer Skulpturen war grösser als uns. Sie sind 6 meter lang. Später sind wir zu fuss zu die Fluss gegangen. Wir war sehr müde. Es war wärmer als später und war wir durstig. Es gibt nicht wind oder Wolken. In der Fluss haben wir einen Hund gesehen. Der Hund war bösartig und will er uns angegreifen. Wir sind zu eine Hause gelauft. Die Adresse war 4036. Das Haus war leer.

share this story

permalink to story: http://5card.cogdogblog.com/show.php?id=26133

other stories made from the same cards

Copy/Paste Story

Click once to select, then copy and paste HTML to your own blog/website.

create a different story from these same cards

Do you have another interpretation of the story behind these pictures? Add it to the collection as a new story!


flickr photo credits: (1) cogdogblog (2) bionicteaching (3) bionicteaching (4) dwtno (5) hummingcrow

For security purposes, please enter the correct words matching the images (blame the spammers):

stories: prev | random | next