Five Card Story: Sommer...

stories: prev | random | next

a Five Card Flickr story by Emsyems created Sep 22 2011, 02:55:44 pm. Create a new one!


flickr photo credits: (1) Serenae (2) bionicteaching (3) Serenae (4) hummingcrow (5) bionicteaching


about this story

Das war endlich Sommer. Ich bin zu eine weit feld gegangen. Ich war letztlich alleine... Der landschaft war traumähnlich. Alles war ruhig, hell und göttlich. Das Sonnenlicht war von der Himmel direkt kommen und der wind war wie eine Liebkosung. Die Blumen waren aufblühen und die Milionen Aroma waren überall. Sie waren so schön um zu gucken dass ich habe der Zeit vergessen. Später, bin ich nach einen kleines Café gegangen. Da habe ich einen Moka getrunken an das Flussufer. Ich habe nie aufhören an diesen Feld zu denken. Es hat mich für immer merken.

share this story

permalink to story: http://5card.cogdogblog.com/show.php?id=26138

other stories made from the same cards

Copy/Paste Story

Click once to select, then copy and paste HTML to your own blog/website.

create a different story from these same cards

Do you have another interpretation of the story behind these pictures? Add it to the collection as a new story!


flickr photo credits: (1) Serenae (2) bionicteaching (3) Serenae (4) hummingcrow (5) bionicteaching

For security purposes, please enter the correct words matching the images (blame the spammers):

stories: prev | random | next